Zastosowanie Tableau w analizie koszykowej

Analiza koszykowa pozwala zidentyfikować zależności między produktami. Pokazuje, które produkty są najczęściej kupowane w ramach jednego paragonu. Utworzenie takich wzorców pozwala na tworzenie efektywnych akcji marketingowych typu cross-selling, adresowanych do grup klientów o podobnych preferencjach.

Dzięki analizie koszykowej możemy otrzymać wskazówki jak najkorzystniej ułożyć produkty na półkach. Analiza koszykowa może być również użyta jako inteligentna rekomendacja produktów powiązanych np. w sprzedaży internetowej.

Zapraszamy na bezpłatny webinar opisujący zastosowanie Tableau w analizie koszykowej.

Tableau jest liderem wśród narzędzi do analizy i wizualizacji danych. Gartner, globalna firma doradcza, co roku klasyfikuje Tableau na najwyższy pozycjach, jako najlepszy program do analizy biznesowej.

Zapisz się na bezpłatny webinar:

Temat: Zastosowanie Tableau w analizie koszykowej

Kiedy: 20 lutego 2020 godzina 11:00